klein en fijn
Een paar kleine bezwaren daargelaten (shuffle binnen een (zelfgemaakte) playlist? de zeer bezwaarlijke korte pauze tussen liedjes, mn. irritant bij mix-albums) ben ik zeeer content met m'n iPod Nano. Deze forens werd vanochtend getrakteerd op de volgende shuffle-mix:
Radiohead - I Want None of This
Cheyne - Call Me Mr. Telephone (Answering Service)
Annie - Rabbit Pushing Mover
Annie - Bongo Song
Songs of Green Pheasant - I am Daylights
Tuxedomoon - Desire
Songs of Green Pheasant - Until...
Sven Väth - Cala Llonga (Ricardo Villalobos remix)
Lindstrøm & Prins Thomas - Further Into the Future (Part One)
Marie Laforet - Toi Qui Dors
Shuggie Otis - Ice Cold Daydream
Four Tet - Tangle
Matias Aguayo - Radiotaxi
Wighnomy Brothers - Pele Sagt Hallo
Kaito - Everlasting
Aan het werk!
Radiohead - I Want None of This
Cheyne - Call Me Mr. Telephone (Answering Service)
Annie - Rabbit Pushing Mover
Annie - Bongo Song
Songs of Green Pheasant - I am Daylights
Tuxedomoon - Desire
Songs of Green Pheasant - Until...
Sven Väth - Cala Llonga (Ricardo Villalobos remix)
Lindstrøm & Prins Thomas - Further Into the Future (Part One)
Marie Laforet - Toi Qui Dors
Shuggie Otis - Ice Cold Daydream
Four Tet - Tangle
Matias Aguayo - Radiotaxi
Wighnomy Brothers - Pele Sagt Hallo
Kaito - Everlasting
Aan het werk!

2 Comments:
Gefeliciteerd! Lekker mixje ook.
Die korte pauze is heel irritant. Zit op de 'gewone' iPod ook.
merde, een nummer van Marie Laforet dat ik niet ken! Gastbijdrage op Filles Sourires?
Een reactie posten
<< Home